Jornada Apostolat Seglar de Catalunya: Camins de vocació i missió: discerniment i acompanyament

Pestanyes primàries

Versió per a imprimirVersió per a imprimir
Dia i hora:
Dissabte, 27 Gener, 2018 - 09:30
Lloc:
Casa de l’Església de Sant Feliu de Llobregat Carrer d’Armenteres, 35 08908 Sant Feliu de Llobregat
Descripció:
Destinataris: • Equips responsables a nivell diocesà i a nivell català de moviments i associacions laïcals. • Responsable o representant i consiliari o acompanyant de la fe de cada grup dels moviments i associacions. • Responsable o representant i consiliari o acompanyant de la fe de grups no associats. Objectius: • Fer visible la realitat de l’Apostolat Seglar. • Ajudar a la coneixença mútua. • Aportar elements formatius per créixer en consciència d’evangelització. • Recollir iniciatives que ajudin a promoure l’Apostolat Seglar.