Aquest dilluns de Pentecosta, 10 de juny, a la matinada, ha mort a la Infermeria Provincial de Barcelona el Pare Agustí Miarnau i González C.M.F., membre de la Comunitat de Montgat. Nascut a Llardecans el  20 de setembre de 1955, tenia 63 anys. La missa exequial tindrà lloc el dimarts 11 de juny, a les 11h., al Santuari del Cor de Maria de Barcelona.

Preguem per ell. Que reposi en la pau del Senyor Jesús, al que va servir en aquesta vida com a Missioner Claretià. Nascut en el si d’una família de pagesos molt religiosa, era el més petit de quatre germans. Als 10 anys, el 1965, va ingressar en el Seminari dels Missioners Claretians de Sant Boi de Llobregat. Als 14 va anar al Seminari Claretià de Montgat i estudiava al Seminari Diocesà de la Conreria.

En finalitzar els estudis de magisteri a l’Escola Universitària del Professorat de Lleida, el 1976 va entrar al noviciat dels Missioners Claretians a Girona. Va estudiar filosofia i teologia a la Facultat de Teologia dels Jesuïtes de Sant Cugat del Vallès, al Seminari Diocesà de Girona i es va llicenciar en teologia dogmàtica amb una tesina sobre la cristologia dels cinc primers concilis ecumènics a la Facultat de Teologia de Catalunya.

Va ser ordenat sacerdot al seu poble de naixement, Llardecans el 15 de Juny de 1985. Després d’uns anys dedicat al ministeri parroquial i a la docència a la ciutat de Lleida, el 1988 va demanar anar a les missions i va ser enviat a Guinea Equatorial. Va ser-hi 11 anys, treballant a Kogo en el ministeri parroquial, visitant poblats, i a Niefang i a Lubá com a director del Col·legi. Va ser tres anys rector del Seminari Claretià de Malabo, etapa en la qual també va formar part del govern de la Província Claretiana de Guinea com a prefecte provincial de formació, secretari provincial i delegat de religioses del bisbat de Malabo.

En 1999 va tornar a Catalunya on es va dedicar a l’estudi teològic, a la pastoral parroquial i a l’acompanyament de diverses realitats pastorals com el Moviment Sacerdotal Marià, Medjgorje, Kibeho, Neocatecumenals, o Carismàtics. Des de la comunitat de Mongat, on ha residit els darrers anys, ha estat el capellà de les Carmelites Descalces de Tiana, vicari de Vilassar de Dalt i, cofundador del Moviment Espiritual Església Domèstica.

El pare Miarnau es descrivia com una persona “enamorada de Déu, de la seva Santíssima Mare, la Mare de Déu, dels àngels, dels sants i de tota persona que està en el Cor de la infinita Divina Misericòrdia, Jesús de Natzaret”