La Secretaria General del Bisbat de Lleida ha enviat  a  totes les Parròquies i Delegacions Diocesanes del Bisbat de Lleida, un escrit que diu:

“La Secretaria General del Sínode de Bisbes per a la Família, ha publicat els Lineamenta que han de ser contestats per les comunitats cristianes de totes les diòcesis del món. Es continua així amb l'exercici de Sinodalitat iniciat el curs passat.

Us adjuntem el document de la Relatio Synodi que s'envia com a Lineamenta amb un seguit de preguntes per conèixer la recepció del document i per estimular l'aprofundiment del treball iniciat en el curs anterior.

En nom del Bisbe Joan, us demanem que a les vostres Parròquies o Unitats Pastorals, i també les Delegacions Diocesanes, formeu   grups de persones representants, i  contesteu les preguntes demanades. Aquestes preguntes haurien d'entregar-se per escrit i en suport informàtic (Word), a Secretaria General del Bisbat i a l'adreça electrònica cancelleria@bisbatlleida.org  abans del dia 13 de març de 2015.

Malgrat la dificultat que pugui suposar novament aquest treball, es demana que tots fem el màxim esforç per dur-lo a terme.”

Val a dir que el curs passat  van ser 26 parròquies, 4 grups de seglars i 5 delegacions diocesanes les entitats i grups que varen contestar el qüestionari preparatori, i foren, segons un càlcul aproximat, unes 400 persones les participants en aquella primera consulta.

Podeu descarregar el qüestionari en el document adjunt.