La diòcesi de Lleida ha ampliat la fase diocesana del Sínode després de la decisió del Consell Ordinari del Sínode dels Bisbes de prolongar fins al 15 d'agost de 2022 el termini de presentació dels resums de les consultes per part de les Conferències Episcopals.

D'aquesta manera el termini de lliurament dels resums dels mossens de cada arxiprestat i també els dels grups parroquials, comunitats i serveis, així com els dels qui decideixin participar individualment, es podrà fer fins al dia 22 d'abril.

Al voltant d'aquesta data tindrà lloc una cerimònia de cloenda de la fase diocesana.
Com cada any, el darrer dissabte de maig la diòcesi de Lleida celebrarà la seva Assemblea Diocesana on es presentarà l'informe que reculli les respostes de tots els participants.

Des de la vicaria general ha remès una carta a rectors, arxiprestes i delegats per comunicar l'ampliació del termini i per agrair a tots la participació en la fase diocesana del Sínode.