Dia i hora :
Lloc:
Tortosa
Descripció:
Els dies 19 i 20 de maig de 2018, la diòcesi de Tortosa (www.bisbattortosa.org) serà la seu del 12è Aplec de l’Esperit, la trobada interdiocesana de joves que se celebra des de l'any 1978, organitzada pel Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears. L’Aplec de l’Esperit és una trobada de joves i adolescents cristians, en la festa de la Pentecosta, convocada pels bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET), mitjançant les delegacions diocesanes de pastoral de joventut que formen el Secretariat Interdiocesà de Joventut (SIJ). Aquesta gran trobada juvenil aplega centenars de joves cristians per pregar, compartir experiències i donar testimoni de la seva fe en Jesucrist. L’Aplec de l’Esperit 2018, amb el lema “Crist és la vida”, durarà dos dies, com es feia en els primers Aplecs de l’Esperit. La ciutat de Tortosa i el Delta de l’Ebre seran els escenaris d’aquest Aplec on el riu, icona de la vida nova que ens dona Jesucrist, serà el protagonista. L’Aplec 2018 coincidirà amb el període previ de la celebració, a Roma, del Sínode de Bisbes que porta per títol «Els joves, la fe i el discerniment vocacional», convocat pel papa Francesc. Enguany l'Aplec de l’Esperit es celebrarà a Tortosa on es trobaran els joves cristians de Catalunya que hi puguin participar. Per tenir més informació, adreceu-vos a la Delegació de Pastoral de Joves de la diòcesi de Lleida.