Nomenaments a l'Església de Lleida

18/12/2017

Amb data 13 de desembre el Bisbe de Lleida, Mons. Salvador Giménez Valls, ha signat els següents nomenaments:

. M. Jaume Pedrós Solé, consiliari del grup G.O.A. (Grups d'Oració i Amistat), de la Mare de Déu de l'Acadèmia.

24/09/2017

Amb data 20 de setembre de 2017 el Bisbe de Lleida, Mons. Salvador Giménez Valls ha signat els següents nomenaments:

01/09/2017

Amb data 1 de setembre de 2017, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

23/02/2017

El Bisbe Salvador ha nomenat vicari parroquial de la Parròquia de Sant Pau, al Pare mercedari Ignacio Blasco Guillén. Aquí teniu el nomenament.

15/11/2016

El Bisbe de Lleida ha nomenat nou vicari parroquial de la Unitat Pastoral formada per les parròquies Verge dels Pobres i Santíssim Salvador de Lleida a Josep Solé Sans.

07/11/2016

Amb data 2 de novembre de 2016, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

. Sr. Miquel Àngel Martín Macías, Delegat Diocesà de Mitjans de Comunicació Social.

. Sr. Lluís Casaña, Director del Departament de Patrimoni Immobiliari.

31/10/2016

Amb data 31 d'octubre de 2016, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

. Mn. Hector Fabio Fernández Ordóñez, rector de la Unitat Pastoral formada per les parròquies de Torres de Segre, Alfés, Suñer i Alcanó, continuant com a rector a la parròquia de Soses.

07/09/2016

Amb data 7 de setembre de 2016, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

. Mn. Jaume Melcior Servat, Arxipreste de l'arxiprestat 'Baix Urgell-Les Garrigues'.

08/07/2016

Amb data 8 de juliol de 2016, Mons. Salvador Giménez, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments que seran efectius a partir del mes de setembre:

. Mn. Joaquim Blas Pastor, Delegat de Pastoral Vocacional.

. Mn. Manel Mercadé Melé, Delegat de Pastoral de Joventut...

15/06/2016

El Bisbe de Lleida, Salvador Giménez, ha nomenat avui nou Vicari General i Moderador de la Cúria diocesana a Mossèn Josep Anton Jové i Camí.

Mossèn Jové ha pres possessió en un senzill acte al Bisbat de Lleida presidit pel Bisbe Salvador i on també ha estat present l'anterior Vicari General, Mossèn Ramon Prat. Durant el mateix el Canceller i Secretari General del Bisbat, Victor M. Espinosa ha fet lectura del decret de nomenament i a continuació el nou Vicari General ha llegit la Professió de Fe.

Pàgines