El Moviment de Professionals Cristians de Lleida (MPC) va celebrar el passat divendres, 26 de juny, la seva Assemblea Diocesana a l’Acadèmia Mariana.

A la trobada, sota el títol “Què diem de nosaltres?”, es va analitzar la situació del moviment i el seu futur. La jornada va començar amb una pregària i va continuar amb un treball per grups en la línia marcada per l’Assemblea Diocesana del Bisbat. Una trentena de militants del MPC van reflexionar sobre els reptes de futur del moviment.

Els assistents van proposar donar a conèixer el moviment a les parròquies i potenciar la col·laboració amb els moviments juvenils i la delegació de Pastoral Universitària.

Durant la trobada es va donar a conèixer la feina feta pel MPC dins de l’àrea d’evangelització del Bisbat de Lleida. Per altra part, el Moviment de Professionals Cristians de Lleida participarà en el Congrés del Laïcat de Catalunya que tindrà lloc al Monestir de Poblet els propers 2 i 3 d’octubre. La trobada va acabar amb un sopar fred a pati de l’Acadèmia Mariana.

El Moviment de Professionals Cristians de Lleida està format per una desena de grups de revisió de vida que es reuneixen periòdicament. Actualment, el coordinador diocesà és en Francesc López i el consiliari diocesà en Carles Sanmartín.