Cinc catecúmens van rebre el diumenge 1 de maig el Baptisme, la Confirmació i la seva Primera Comunió, en una solemne cerimònia a la catedral.

Procedents de diversos països han seguit en les seves respectives parròquies (Mare de  Déu del Carme i Sant Pau), el “camí” de la seva preparació, segons el Ritual aprovat per la Santa Seu. El bisbe Salvador va presidir la Santa Missa i també van concelebrar canonges de la Catedral i diversos preveres de la diòcesis.

La cerimònia, preparada per Mn. Daniel Turmo, director del Servei Diocesà als Catecúmens, i amb la col·laboració de Mn. Gerard Soler, en la seva doble condició de President del Capítol i Delegat Diocesà de Pastoral Litúrgica, va ser seguida amb devoció pels assistents, més nombrosos que en ocasions anteriors, i especialment emotiva pels cinc neòfits incorporats a l’Església.