El diumenge dia 4 de setembre i amb motiu de la Festa Major de Les Borges Blanques, va tindre lloc la Santa Missa Major a les dotze del migdia, amb assistència de les autoritats locals. El celebrant fou el rector Mn. Daniel Gómez.

A la cerimònia van assistir l'alcalde de Les Borges Blanques i diversos regidors que anaven acompanyats per l'alcaldessa de Sant Pol de Mar i l'alcalde i regidors de Toulouges (França), ciutat agermanada amb les Borges.

L'Orfeó Terrall hi fou present i cantaren diferents peces d'acompanyament durant la celebració. En l'homilia Mn. Daniel, feu una salutació a les autoritats presents i als nombrosos feligresos que varen assistir a la Santa Missa. Després de comentar l'Evangeli del dia i el missatge que es desprenia d'ell, es referí al moment d'indecisió que té actualment la societat en general, demanant la col·laboració de tots per poder adreçar els camins que ens portin a una estabilitat social necessària per eradicar la pobresa i la marginació.

En finalitzar la santa Missa l'Orfeó Terrall cantà la peça que s'ha constituït com el cant comarcal; «L'Olivé de les Garrigues» lletra de Josep Vallverdú i música de Mn. Joaquim Mesalles.

Per altra banda, l'església parroquial de Les Borges Blanques es va omplir el 5 de setembre per escoltar la Coral Maristes Montserrat en el primer concert de la temporada, l'espectacle titulat Coral Rock 4, també en el marc de la Festa Major de la població.

Unes 80 veus van interpretar cançons de diferents èpoques i estils amb coreografies i disfresses incloses. Un concert carregat de vitalitat i servit en un descarat format que barrejant cant coral i rock sota la batuta de Gerard Riu. Els músics que van acompanyar la coral van ser Oscar Gutiérrez "Guti" a la guitarra, Gerard Espinet al piano, Ramon Codina al baix, Ignasi Corella a la bateria i David Escolà al clarinet i al saxo. Una de les cançons més ovacionades va ser 'Hail Holy Queen' del musical Sister Act que va ser dirigida per Victòria Laplana i cantada només per veus femenines.