Fa un any donàvem la benvinguda, com a col·laboradora del Full dominical, a la doctora Montse Esquerda, delegada diocesana de pastoral de la Salut. Ella ha anant escrivint la secció "Per camins de salut i malaltia", en la que ha compartit de manera planera i didàctica reflexions entorn a aquest àmbit. Ara, volem agrair-li tot aquest servei comunicatiu i voluntari, dut a terme durant aquest temps.

A la vegada, volem anunciar que diumenge vinent comença una nova secció: "Any de la fe".

En ella, de manera alternada, anirem publicant, per una banda, testimonis de persones de la nostra diòcesi que han respost, en un minut, a la pregunta Què és per tu la fe ?, i, per l’altra banda, anirem publicant petites fitxes, preparades per Mn. Joan Ramon Ezquerra, qui ens comentarà punts del Credo i del Catecisme i fragments de les catequesis del Sant Pare amb motiu de l'any de la fe.

Aquesta secció durarà fins el proper mes de novembre, quan es clourà l’any de la fe.

Agraïm totes les persones que faran possible aquest nou espai del nostre Full dominical.

Carles Sanmartín Sisó.

Delegat diocesà de comunicació.