Lleida acull una trobada de tècnics de temporers de Càritas Espanyola

El passat 6 i 7 de juliol Càritas Diocesana de Lleida va organitzar a l'Acadèmia Mariana una trobada per a tècnics i voluntaris/es de temporers i assentaments amb la participació de nou Càritas d'Espanya.

El bisbe Salvador juntament amb el delegat de Pastoral Caritativa del Bisbat Carles Sanmartín i la secretària general de Càritas Diocesana de Lleida Mª Jose Rosell van donar la benvinguda als participants. Aquesta és una iniciativa que es porta a terme des de fa anys en diferents territoris Diocesans amb l'objectiu de conèixer les realitats dels temporers i fer una aproximació de la feina del dia a dia.

L'objectiu de la trobada és posar punts en comú, realitzar una anàlisi de cada territori i exposar directrius per millorar el treball futur en temes de temporerisme i assentaments a les nostres Diòcesis i parròquies. Es va fer referència especialment al treball que es fa des de les parròquies, l'habitatge digne i l'explotació o vulneració de drets.

Hi van participar nou Caritas Diocesanes (Caritas Diocesana de Lleida, Logronyo, Múrcia, Albacete, Ciudad real, Barbastre-Montsó, Jaén, Huelva, Almeria) i diversos membres de serveis generals de Càritas Espanyola, en les quals treballen amb la realitat de temporers i assentaments.