Concert de Nadal solidari a la parròquia de Montserrat

La parròquia Mare de Déu de Montserrat acollirà el diumenge 17 de desembre a les 12.30 hores, després de la Missa, el tradicional concert de Nadal que se celebra des de fa 12 anys.

Aquest concert és l'obsequi de Nadal que la gran família parroquial fa a Càritas Diocesana, ja que els diners recaptats a la col·lecta d'aquest diumenge s'entrega en la seva totalitat a Càritas.

Es tracta d'un concert de Nadales interpretat pel quartet de música, Dream's Quartet, format per un grup de joves músics que, ofereixen el seu art a la parròquia, de manera altruista. Aquest any, com a novetat, cal destacar la incorporació de la veu de la jove soprano, Montserrat Seró.