El Bisbe de Lleida, Salvador Giménez, ha nomenat nou director de Càritas Diocesana de Lleida a Rafael Allepuz, professor d'Economia Aplicada de la Universitat de Lleida, qui pren el relleu de Ramon Baró que ha estat director de Càritas Lleida des de l'any 2008.

Rafael Allepuz té una dilatada experiència en el món acadèmic i de compromís cristià. Allepuz és professor titular de la Universitat de Lleida i professor permanent de l’IREL. Entre altres obres,  és coautor  dels llibres ''Anatomia de la pobresa a Catalunya', 'Nova i vella pobresa a les comarques de Lleida' i 'Campus per la pau. Els efectes de les guerres sobre el desenvolupament dels països pobres'. A més, ha estat catorze anys president de la comissió diocesana de Justícia i Pau de Lleida.

Per la seva banda, Ramon Baró, fins ara director de Càritas, assumirà tasques de coordinació en la Fundació Jaume Rubió Rubió, encarregada de promoure accions d'inserció laboral.