El dijous 15 de setembre s'ha reunit el Consell Diocesà de Pastoral de la Diòcesi de Lleida a l'Acadèmia Mariana-Casa de l'Església. El Consell de Pastoral agrupa a un grup de laics responsables de Delegacions i Àrees Diocesanes, juntament amb arxiprestes, Bisbe i col·laboradors.

Al consell el Bisbe Salvador va donar a conèixer als assistents el Pla Pastoral 2016-2019 de la Diòcesi de Lleida. El Pla parteix de la ponència que el bisbe Salvador va impartir a la darrera Assemblea Diocesana i s'han enriquit amb les aportacions que van fer els fidels de la Diòcesi. Aquesta document serà presentat oficialment a la Diòcesi el proper 22 de setembre, dia de l'Enviament Diocesà, que tindrà lloc a la Catedral de Lleida a les set de la tarda.