La Pastoral diocesana de Salut ha organitzat per aquest diumenge, 25 de maig, els actes de la Jornada Diocesana del Malalt, que se celebrarà a l’Hospital Santa Maria de Lleida i que s’iniciaran, a les 11 del matí, amb una missa concelebrada per Mn. Jesús Mateu i Mn. Ramon Galceran i cantada per la Coral L’Olivera.

Els voluntaris ajudaran a traslladar a la capella de l’hospital als malalts ingressats que vulguin anar a missa. Posteriorment es passarà per les plantes hospitalàries, acompanyats per la Coral, i també s’oferirà un menú de festa per als malalts ingressats.

A més a més d’aquesta celebració, pel dijous, dia 29 de maig, la Delegació de Pastoral de la Salut del Bisbat de Lleida ha organitzat una jornada de formació, a les 18.30 hores, a l’Acadèmia Mariana, què anirà a càrrec de Mons. José Luis Redrado (foto).

El bisbe Redrado al llarg de 25 anys ha estat al capdavant del Pontifici Consell de Pastoral de la Salut, on ha exercit les funcions de secretari.