El 18 de maig, cinquè diumenge de Pasqua, cinc nois i set noies de la Parròquia reveren el sagrament de la Confirmació. Presidí la celebració el Sr. Bisbe, Mons. Joan Piris, concelebrant Mn. Josep M. Cebrià, rector de la Parròquia. Tota ella va ser un esclat de joia Pasqual.

Els joves van ser acompanyats dels

seus padrins, familiars, amics i comunitat parroquial. La celebració va ser festiva i molt participada. El cor parroquial solemnitzà la cerimònia amb els cants pasquals.

El Sr. Bisbe encoratjà els joves a seguir a Jesús en aquest nou pas d’aquest sagrament de la iniciació cristiana.

En el moment de l’ofertori, oferiren el Pa i el Vi, amb flors i llum.

Al final de l’Eucaristia, abans de la benedicció, els joves obsequiaren al Sr. Bisbe amb diversos presents: oli, ametlles, productes típics del poble i un sobre amb 550 €, recollits en la subhasta de pastissos que havien fet dos diumenges abans a benefici dels pisos socials que el Bisbat de Lleida està construint al Seminari.

Un representant del cor parroquial entregà també un donatiu per la mateixa finalitat.

El Sr. Bisbe ho agraí i els felicità per aquesta iniciativa.

La celebració acabà amb la benedicció solemne, el cant del Regina Celi i la foto de tot el grup.

Gràcies, Sr. Bisbe, pel Do de l’Esperit.

Mn. Josep M.