Un grup de 20 persones, representants de les parròquies de l’arxiprestat “Perifèria”, es van reunir el passat dijous, 18 d’octubre al vespre, als locals parroquials de Sant Agustí, de la Bordeta.

Va ser una estona de formació sobre l’Exhortació Apostòlica del Papa Francesc “Gaudete et exsultate”. Atès que el temps no permetia fer tot el document, es van centrar en les benaurances recollides al capítol III.

Amb el cant “Benaurats seran” com a pregària, es va iniciar la sessió, seguida d’una reflexió sobre les benaurances, que tothom va poder seguir en un audiovisual preparat per l’ocasió.

A continuació es va fer el treball per grups sobre el tema, les aportacions dels quals, juntament amb el material que es va fer servir,  es faran arribar a les parròquies de l’arxiprestat com a material per a la reflexió dels diferents grups parroquials.

Per últim, es va recordar dues dates a tenir presents en les activitats parroquials: 18 de novembre: II Jornada Mundial dels Pobres i 9 de febrer: sopar de solidaritat amb Mans Unides.

Conxita López Torres