L'Acadèmia Mariana acollirà l'Assemblea Diocesana del Bisbat de Lleida el 26 de maig

L'Acadèmia Mariana-Casa de l'Església acollirà, el dissabte 26 de maig, l'Assemblea Diocesana 2018 amb el títol 'Parròquia acollidora i missionera'. La trobada inclourà una xerrada del cardenal-arquebisbe de Barcelona, Juan José Omella.

L'Assemblea començarà a les 9.00 hores amb les inscripcions i l'acollida i continuarà amb la pregària a les 9.30 hores. La ponència del cardenal-arquebisbe Juan José Omella serà a les 9.45 hores. A continuació tindrà lloc el treball per grups (11.00 hores) i la plenària (12.30 hores). La cloenda serà a les 13.15 hores.

Aquesta assemblea s'enmarca en el segon any d'aplicació del Pla Pastoral de la Diòcesi de Lleida (2016-2019) elaborat pel Bisbe Salvador amb el títol 'No tingueu por...Crist és viu'.