Càritas Diocesana de Lleida celebrarà el pròxim dissabte 26 de novembre la seva Assemblea Diocesana amb el títol: La Font de la Nostra Alegria. La trobada tindrà lloc al col·legi Maristes Montserrat de Lleida, de les nou del matí a les cinc de la tarda.

La jornada començarà amb la benvinguda per part del Bisbe de Lleida, Salvador Giménez. A continuació tindrà lloc la presentació de la jornada a càrrec de Maria Rosa Seyós.

A continuació, el director de Càritas, Ramon Baró i la secretària general de l'entitat, Maria José Rosell faran el balanç dels darrers tres anys. Més tard, Carles Sanmartín, delegat diocesà de Càritas, impartirà la conferència 'La font de la nostra alegria a Càritas'.

Després arribarà el torn dels diferents equips i programes de l'entitat que mostraran la feina feta. I després d'una pausa, la germana Maria Dolores Cabello portarà a terme una pregària-reflexió.

A continuació, serà el moment de mirar cap al futur. Amb el títol 'Cap on volem anar' els participants podran fer aportacions al pla d'acció de l'entitat. Abans de dinar serà el moment de la presentació de candidats al Consell de Càritas. I més tard, entre les quatre i les cinc de la tarda, l'entitat farà un reconeixement del voluntariat. La cloenda està prevista per les cinc de la tarda.