Foto Rectangle:

Monsenyor Salvador Giménez Valls, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments en la data que s’especifica.

• Mn Josep Maria Cebrià Sebastià, Arxiprest de l’arxiprestat Baix Urgell-Garrigues del Bisbat de Lleida, amb data 1 de desembre de 2018.

• Mn. Adrià Burca, Administrador parroquial de la parròquia de la Mare de Déu de Gràcia de la Granadella, amb data 21 de gener de 2019.

• Mn. Paul Fecheta, Administrador parroquial de la parròquia de Sant Antoni, abat de Bellaguarda, amb data 21 de gener de 2019.

• Mn. Josep Maria Cebrià Sebastià, Administrador parroquial de la parròquia de Sant Josep de Bovera, amb data 21 de gener de 2019.

• Maria Dolors Casañé Roca, Ministre extraordinari de l’Eucaristia a la parròquia de la Mare de Déu de la Mercè d’Almacelles, amb data 22 de gener de 2019.

• Vicente Ortín Aranda, Ministre extraordinari de l’Eucaristia a la parròquia de la Mare de Déu de la Mercè d’Almacelles, amb data 22 de gener de 2019.

Per tal que hi hagi constància de que així és i donant fe de la seva autenticitat, es signa la present nota a Lleida, el 24 de gener de 2019.