Amb motiu de final de la festa major d'Aitona, a mitjans de maig, es va celebrar el VIII sopar solidari que organitza Càritas Parroquial d'Aitona, amb l’objectiu de donar a conèixer la tasca d’aquesta entitat i d’aconseguir diners, que es destinen als programes que porta a terme i que beneficia a desenes de famílies de la localitat.

Aquesta acció de les voluntàries i voluntaris de Càritas Parroquial d'Aitona té molt mèrit, ja que no solsament realitzen accions per apaivagar les conseqüències d'aquest sistema que estem vivim, que com diu el nostre Papa Francesc deixa tanta gent "descartada" i que no poden  participar com a ciutadans de ple dret.

Aquests voluntaris van fer seva la campanya de Càritas d'aquest any, "El teu compromís canvia el món". I el canviem quant impliquem als que tenim al nostre voltant com familiars, amics i veïns, que a través d'aquest sopar van tenir l'oportunitat de poder realitzar un petit donatiu el dia de la seva Festa Major o participar en la preparació del sopar. Aquest esdeveniment va comptar amb la col·laboració de l’ajuntament i de l’Associació de Jubilats.

Càritas Parroquial d’Aitona.