[01-07-24) Quaranta-dos joves de Lleida han sortit avui en autocar en direcció a Sarria, a la provícia de Lugo, des d'on faran els darrers cent quilòmetres del Camí de Sant Jaume. Els joves s'han estat preparant al llarg de l'any per fer aquest tram del denominat 'camí francès', que tenen previst completar aquesta setmana, per tornar a Lleida el diumenge dia 7. La ruta comprèn caminades per boscos, terres de cultiu i petits pobles, seguint pistes i camins borejats per murs de pedra, fins arribar a Santiago de Compostel·la, on obtindran el certificat de pelegrins.

L'expedició ha sortit aquest matí des de l'explanada del Camp d'Esports en direcció a Galícia, on ja els espera el delegat de la Pastoral de Joves, mossèn Manel Mercadé, que s'ha avançat per preparar la intendència. El bisbe Salvador ha anat a acomiadar-los.