Les delegacions diocesanes de Missions i Comunicació del Bisbat de Lleida organitzen el dimecres vinent, dia 18 de setembre, a les 19.30 hores, al teatre de l’Acadèmia Mariana, un passi previ de la pel·lícula ‘Incondicional’, que serà estrenada al circuit comercial de la ciutat el pròxim divendres, dia 20, (espai Funàtic, carrer Pi i Margall, 26).

La projecció està adreçada a persones i representants de diferents àmbits i entitats vinculats a la nostra diòcesi amb la voluntat que puguin ajudar a la promoció d'aquesta bona pel·lícula. Per tot això, demanem que de cada institució, parròquia, entitat, delegació, col·legi o congregació religiosa que vulguin assistir, ho puguin fer confirmant-ho als telèfons o correus electrònics de les dues delegacions (Missions: 973590715 o delegaciomissions@gmail.com, i Comunicació: 628991983 mcs@bisbatlleida.org).

Les places són limitades.

Aquesta és una pel·lícula que considerem molt interessant pels seus valors i per la seva dimensió social i educativa, un estil de cinema que malauradament no entra massa en el circuit comercial, per aquest motiu dependrà de l’afluència del públic la seva permanència en cartellera i per això creiem que paga la pena que engresquem a les persones que coneixem  perquè la vagin a veure al cinema.

Adjunten la presentació de la pel·lícula així com l'enllaç del tràiler. https://vimeo.com/72893339

Presentació

Joe, és el primer nen de color a l'escola i Sam, la seva única amiga INCONDICIONAL.

D'adults els seus camins se separen: Sam té una vida com les que dibuixa en els seus contes. Fins que un dia, el seu marit és assassinat Havent perdut tota il·lusió per viure, de nou Joe apareix en la seva vida. Ara ell és una altra persona: un ex - presidiari que ara es dedica als altres, a ser el pare dels nens més indefensos de la ciutat.

Basada en la història real de l'anomenat PAPA JOE a Estats Units, INCONDICIONAL és una pel·lícula que mostra la capacitat de redempció de cada persona i que de TOTA APARENÇA DE MAL, es pot obtenir un Bé