Dimecres 21 de gener es va reunir, a la seva seu de Barcelona, el Consell del Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC). La reunió fou presidida pel bisbe auxiliar de Barcelona i president del SIC, Mons. Sebastià Taltavull.

En aquesta ocasió,  també hi van participar Mons. Amadeo Rodríguez Magro, bisbe de Plasencia i president de la Subcomissió Episcopal de Catequesi de la Conferencia Episcopal Espanyola i Juan Luís Martín Barrios, director del seu secretariat. Abans de la reunió, juntament amb Mons. Taltavull i el director del SIC, Mn. Joan M. Amich, van visitar al cardenal arquebisbe de Barcelona, Mons. Martínez Sistach.

El nucli central de la reunió va consistir en una anàlisi del moment en què es troba la formació dels catequistes i dels diversos agents de la catequesi en les nostres diòcesis, treballant el document marc que en aquest moment està revisant el Consell del Secretariat. La publicació del catecisme Testimonis del Senyor, la nova etapa de la revista Catequesi i algunes qüestions més del funcionament del Secretariat van ocupar la resta de la reunió.

Mons. Rodríguez Magro va agrair que s’hagués possibilitat la seva visita per a poder conèixer el treball conjunt que s’està realitzant i poder animar l’activitat interdiocesana. Mons. Taltavull va concloure la reunió agraint la seva presència i valorant la participació dels delegats i dels caps de departament del Secretariat en aquest encontre.