Vés al contingut

Pessebre vivent a l'Episcopal pels més menuts

|16-12-25| Un any més, els alumnes de 4t d'ESO del col·legi Episcopal han representat el pessebre vivent als més petits amb els bastoners, el dimoni, cantant cançons i amb estrelles missioneres per reviure el naixement de Jesús en el nostre cor.