A TOTS ELS MEMBRES DE L’ESGLÉSIA DIOCESANA

Estimats germans:

El dissabte dia 25 de maig celebrarem l’ASSEMBLEA DIOCESANA anual a la Casa de l’Església de Lleida. L’inici serà a les 9:30 hores per acabar a les 13:30 h.

Serveixin aquestes línies per convidar a tots els membres de les comunitats parroquials, dels moviments apostòlics, dels centres educatius i dels grups socio-caritatius a participar-hi. Per des-comptat, els sacerdots, diaques i membres de les comunitats de Vida Consagrada s’encarregaran d’animar els germans a l’assistència a aquest esdeveniment que als diocesans ens omple d’alegria. No cal dir que la trobada està oberta a tots aquells que desitgin conèixer una mica més sobre l’estil d’actuació dels seguidors de Jesús de Natzaret.

L’Assemblea és una trobada, com heu pogut comprovar en anys anteriors, on es fa visible la unitat de la diòcesi de Lleida amb un apreciat treball per crear entre tots una autèntica comunió que ens regala l’Esperit Sant. Tot això és possible perquè aquell matí serà la culminació de l’esforç de molts de vosaltres en les diferents reunions i activitats que s’han produït al llarg de tot el curs a l’interior de les comunitats diocesanes.

L’esforç comunitari s’ha desenvolupat seguint l’impuls de la iniciativa sinodal que ha promogut el papa Francesc per a tota l’Església. Per anunciar l’Assemblea, la nostra diòcesi ho ha concretat en un lema i un cartell molt significatiu que hem distribuït per tot arreu. El lema diu així COMUNITAT D’ESPERANÇA: ESCOLTA, ACOMPANYA, COMPARTEIX, PREGA, MIRA ENDAVANT. És un objectiu integral que dona suport als sentiments i les accions de la diòcesi.

Agraeixo l’assistència de tots i, des d’ara, demano les vostres pregàries perquè aquest esdeveni-ment respongui a les exigències de l’Evangeli i col·labori en el mètode ofert pel Sínode que es clourà el proper mes d’octubre.

Rebeu la meva salutació i la meva benedicció.

+Salvador Giménez, bisbe de Lleida

Per a seguir l' assemblea per internet s'ha d'enviar un e-mail demanant-ho a: mcs@bisbatlleida.org